ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برخیز

باید پاشم و برای خودم کاری بکنم

باید مواظب خودم باشم

باید این‌قدر مضطرب نباشم و نترسم و احساسات خودم رو کنترل کنم... (البته که  الان نسبت به دو ماه پیش خیلیییی بهترم)

چون این کرونا هست، ما مجبوریم مدت بیش‌تری دور باشیم از هم. باید قوی باشم. باید تحمل کنم. 

خیلی خوش‌حالم که واقعا روز در میون ورزش می‌کنم و مگر اینکه پریود باشم با درد زیاد که یک روز استراحت بدم به خودم... خیلی خوش‌حالم که ورزش کردن حالم رو خوب می‌کنه... شاید خیلی کم، ولی می‌کنه. 

خوش‌حالم که کتاب می‌خونم. هرچند معمولا از چیزی که باید بخونم عقبم...

و خوش‌حالم که کار دارم که بکنم و درس دارم که بخونم و غیبت ندارم که بکنم :)

 

 باید بیش‌تر مواظبمون باشم. 

  • ۹۹/۰۶/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی