ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بیست و سه

بابام اول هر ترم ازم میپرسه چند واحد داری و معمولا وقتی جواب میدم اخم میکنه. دلیلش هم اینه که خب من که میتونم 24 واحد بردارم چرا بیشتر از 18 واحد برنمیدارم؟ میگم پدر جان نفست از جای گرمی میاد. اولا که 24 واحد نیست که من بردارم! :)) ثانیا حالا فرضا برداشتم، کی درس بخونم؟ ثالثا، من که دارم 4 ساله تموم میکنم درسم رو... دیگه چرا استرس خودم رو زیاد کنم. بابام میگه خب اگه سه سال و نیمه تموم کنی، برای کنکور وقت داری بخونی. میگم پدر جان من الان ارشد مستقیم دارم میشم توو دانشکده ی خودمون، سوای این مسئله اصلا نمیشه 7 ترمه تموم کرد توو دانشکده ی ما... و همین کسایی که 8 ترمه تموم میکنن هم عده ی بسیار بسیار کمی ان! بازم قبول نمیکنه و معتقده این کم کاری از منه که این ترم 15 واحد دارم! ولی این 15 واحد چی هستن؟! پنج تا درس سه واحدی سخت. و جالبه بدونید ما اینقدر درسامون زیاده که اصلا درس 4 واحدی نداریم توو دانشکده!.

به هرکسی که گفتم این درسارو با هم دارم پشماش ریخته. بعد بابام میگه 15 واحد کمه، فقط به عددش نگاه میکنه. تازه میگه تو 4 شنبه هاتم که خالیه! :))) میگم خب این همه درسو یه وقتی باید بخونم دیگه...

البته تازگیا داره یاد میگیره که من 21 سالمه و خودم دیگه میتونم تصمیم بگیرم. 


شنبه امتحان دارم. امروز نرفتم پیش بچه ها چون اونا دیروز پریروز شروع کردن و من تازه امروز صبح. گفتم بمونم خوابگاه اینجوری بهتره. معده مم یکم مشکل دار شده روزه نگرفتم. ایشالا فردا میگیرم باز. 

امروز داشتم باهاش حرف میزم* میگفت ببین روزهای سختی در پیشه. تو لطفا درس بخون که من نگران درس تو نباشم حداقل. میگم برو بابا :)) من همین 2 هفته ی گذشته 2 تا میانترم داشتم و رفم مثل بچه ی خوب امتحان دادم، نمره مم خوب میشه. شنبه رو هم میگذرونم ایشالا. اون ترم پیش که نگران بودی، من نمیتونستم درس بخونم چوت فکرم مشغول بود. الان که استِیبلم.

حالا منم خیلی حرسم میگیره از آدمایی که میان توو بلاگاشون میننویسم وااای کار و درس و فلان دارم! خب بنده ی خدا تو اگه کار داشتی که نمیومدی اینجا چرت بنویسی. الان البته خودم به این درد دچارم و باید به فکر چاره باشم.

پس فعلا خدا حافظ!


*حلال زاده، دقیقا وقتی این جمله رو مینوشتم پیام داد : خوب درس میخونی؟

  • ۹۸/۰۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی