ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سماوی

دور دوم قسمت سوم دست نوشته های سماوی. و من به طرز عجیبی دارم همه چیو میفهمم و خودم درایو میکنم. مکانیکه یکم و نظریه گروه :/

البته هنوز تقدیم حضیض سیارات که به خاطر غبار دور خورشید به وجود میاد رو نمیتونم ثابت کنم. من با تقدیم فرفره معمولی هم مشکل دارم، با تقدیم محور زمین هم مشکل دارم حتی!! حالا تقدیم حضیض سیاره؟! :///


امروز البته خیلی کم درس خوندم. رفتم دانشکده و کل روز حالت تهوع داشتم. پیتزا خوردیم بعدش نشستیم با بچع ها چند ساعت همش چرت و پرت گفتیم خندیدیم.

به بقیه میگفت من خیلی درس میخونم. گفتم نه. گفتم که فرجه های ترم پیش، یک شب تا صبح بازی میکردیم. گفت خب خوش نگذشت؟ گفتم چرا. گفت ببین خب اون خوشی یادت میمونه، ولی درس خوندن کجا یادت میمونه و خاطره میشه؟ دیدم راست میگه :) یعنی این آدم هر کاری میکنه که من درس نخونم.


حالا این تموم بشه بعدش باید برم سماوی بخونم.


*خواستم دولت ها رو مقایسه کنم... یکمی هم نوشتم. بعدش گفتم بیخیال. 

  • ۹۸/۰۳/۲۳

نظرات (۱)

کار خوبی کردی الان وقتش نیست همون بهتر که بی خیال شدی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی