ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

پنجاه و سه

دیروز رفتم دوستم رو دیدم و کلی خوش گذشت. کلی حرف زدیم و از چیزای مختلف گفتیم و ... :)

امروزم از عصر سردردم و یه نبضی توو سرم میزنه هی. فیلم شاینینگ رو دیدم، طبق معمول خیلی پوکر فیس طور. خیلی بازیگر زنش کلیشه ای بود، مرده هم خیلی مضحک بود: سعی میکردن فیلم بازی کنن و گند میزدن خب. بچهه خوب بود ولی :)

دارم به این فکر میکنم که اینو اگه با هم اتاقی های سابقم دیده بودم چقدر جیغ زده بودن و کولی بازی دراورده بودن!!




حالا به هر صورت، الان سردردم. احتمالا نتونم بخوابم. مستند میبینم بعدش هم کتاب میخونم. با تو هم که حرف میزنم.


پستم شده روز نوشت؟! به خودم مربوطه! :) 


+بعدا اگه یادم بود میام یه پست میذارم این "ننه من غریبم" بازی های عده ای از قشر مذهبی رو تحلیل میکنم. البته قبلش بگم که ننه من غریبم بازی مختص قشر مذهبی نیست؛ کلا ما ایرانی ها خیلی دوست داریم مظلوم نمایی کنیم. :| و همانا خاک توو سرمون. 

  • ۹۸/۰۵/۰۱

نظرات (۲)

قرص بخور
پاسخ:
تاثیر نداره.
فشار خونتو چک کن
پاسخ:
خودم که بلد نیستم :))) مامانم اینا هم خوابن الان دیگه
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی