ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پنجاه و شش

-من دیروز دو بار آشپزی کردم و آخرش حوصله نداشتم ظرف بشورم. به پدرم گفتم آقایی کن این ظرف هارو بشور شما. گذاشت تا آخر شب، آخر شب گفت حوصله ندارم فردا میشورم. من هم ناامید شدم. ولی امروز بیدار شدم دیدم صبح ظرف ها را شسته، برای من اسنک درست کرده، و بعد رفته سر کار. اسنک را میدانستم درست میکند، ولی ظرف ها را فکر میکردم.(خودم میدانم "میشویم" درست است نه "میشورم")

-مادرم و خاله ام دارند تلفنی صحبت میکنند و حرص میخورند. من با اینکه کامل مکالمه را نمیشنوم، میدانم درباره ی کی حرف میزنند. بعضی آدم ها دروغگو، متوهم و تراژدی ساز هستند.(یک روزی شاید بیشتر درباره اش بنویسم.) و الان دارم سعی میکنم راجع به فرد مورد بحث فکر نکنم تا عصبی نشوم!

-ساعت کلاس رانندگی را عوض کردم. مدرس درباره ی کلاس قبلی میگفت "سطح این کلاس بالاست". همه حداقل دانشجو بودند یا بیشتر. حالا این کلاس جدید، حداقل دوازده نفر زن خانه دار سن بالا دارد. سطح کلاس :)) من هم سعی میکنم مهربان باشم و از سوال هایی که میپرسند عصبی نشوم. البته در کلاس قبلی هم سوال الکی زیاد میپرسیدند، و خب صرفا دانشگاه رفتن آدم را باسواد نمیکند! 

-برای من جالب است بعضی وقت ها بحث های "خانم های قری" و کانال های مشابه را دنبال کنم و دنبال باگ هایشان بگردم. یک بحث جدیدی دارد یکی از این کانال ها درباره ی حریم شخصی. حریم شخصی ای که بهش تجاوز شده... و دلیلش فقط ازدواج سنتی و جامعه ی به شدت مردسالار است (البته در بسیاری از موارد زن ها هم کم نمیگذارند.)
مواردی از قبیل "چک کردن" گوشی و لپ تاپ. دقت کنید "چک کردن". این همه بی اعتمادی از کجا میآید؟ به نظر من مهم ترین دلیلش "عدم شناخت متقابل طرفین" است. بگذریم. حتی کسانی که قبل از ازدواجشان دوست هستند هم مستثنی نمیشوند چون خانه از پایبست ویران است. به خودمان فکر میکردم و راحت بودمان...
دیشب بعد از چند روز، طولانی تر حرف زدیم. بچه ها میگویند ما چقدر حرف میزنیم. بچه ها نمیدانند.
  • ۹۸/۰۵/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی