ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هشتاد و نه

هوای آلوده‌ی آلوده... صبح رفتم دانشکده که درس بخونم بعد از یک ساعت نمیتونستم نفس بکشم. شیر خریدم و خوردم، بعدش اومدم خوابیدم تا الان..

پریود هم شدم؛

و اینا درحالیه که شنبه امتحانی دارم که کوچک ترین ایده ای دربارش ندارم! سر ملاسش نمیشه گوش کرد اصلا... و باید ۵ فصل بخونم.

 

من نمیدونم واقعا چرا باید درگیر قضیه ای بشم که بهم کوچیک ترین ربطی نداره. یعنی حساب کردم ، در بهترین حالت ربط اون قضیه به من از مرتبه ی چهارمه! 

دیشب جوکر رو دیدم ،علی‌رغم مزاحمت هایی که برام درست کردن. ولی فیلم خوبی بود. :)

 

  • ۹۸/۰۸/۲۲

نظرات (۱)

من فقط تونستم یه ربع بیست دقیقه تهش رو ببینم ، اینقدر دلم سوخت ...

حالا باید صبر کنم بیاد دانلود کنم 

پاسخ:
حتما ببین 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی