ادامه دفتر چهارم، یا شاید پنجم..

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پروژه پرایم

چقدر برای این پروژه و ارائه‌ش برنامه داشتم... خوش‌حال بودم که دارم یه کاری متفاوت از کلاس‌های خسته‌کننده انجام می‌دم... چقدر اول ترم به خاطرش جلوجلو خیلی چیزا رو خوتدم...

آخرش بعد از روزها درس نخوندن... دارم خیلی معمولی یه گزارش می‌نویسم که آموزش دانشکده ازمون خواسته حداقل 20 صفحه بشه. امیدوارم آقای دکتر گوگولی به کمکم بیاد اینجا، چون می‌دونم عمرا 20 صفحه بشه گزارش من. آقای دکتر گوگولی هم می‌دونه. 

ایمیلش رو دوباره خوندم. دفعه اول که خونده بودم آروم نشده بودم. ولی الان رفتم دوباره خوندم توش نوشته بود "نگران نباشید". آروم شده یکم.

ولی واقعا ایده‌آلم این بود که بیش‌تر کار کرده بودم و بیش‌تر چیز بلد بودم که توو این گزارش بنویسم. 

 

همین.

  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی